Siden jeg etablerede selvstændig konsulentvirksomhed i 2003 har jeg arbejdet med mere end 100 opgaver.

Her får du et mere sammenhængende overblik over, hvilke typer af ydelser, jeg især har beskæftiget mig med. I tilknytning til hver af de beskrevne ydelser kan du desuden se nogle eksempler på de konkrete opgaver, som jeg enten har arbejdet med. Eller aktuelt er i gang med.



Organisatorisk og faglig kortlægning, analyse og perspektivering.

Tværfaglig kompetenceudvikling.

Udsatte børn i daginstitutioner og skoler.

Evaluering og fremadrettet handleperspektivering.

Pædagogisk Kvalitetsevaluering.

Kommunale børn- og ungepolitikker.

Pædagogiske læreplaner.

Målrettede konsulentforløb i forhold til dag- og døgninstitutioner.

Udviklingsforløb i forhold til SFO-området.

Konsulentydelser i forhold til andre konsulentfirmaer.

Oplæg og tovholderfunktion i forhold til temadage og konferencer.

Fast klumme.

 
Udviklingsforløb i forhold til SFO-området.


Hvad er en SFO. Et vedhæng til skolen? Eller en fagligt stærk og indlysende nødvendig samarbejdspartner for lærere og forældre?

Indiskutabelt er det under alle omstændigheder, at mange SFO`er har brug for at beskæftige sig med tydeliggørelse af en faglig identitet, som giver et reelt og motiverende udgangspunkt for at kunne formulere udgangspunkterne for et ligeværdigt samarbejde med skolen.



Eksempler på opgaver:

Sønderborg Kommune: Sammenhængende Faglig Opgaveløsning

Sønderborg Kommune: Projekt Livskvalitet